Kültürümüz

"Dünya çapındaki hastalar için. Her gün. Yaşamaya değer bir gelecek için çalışıyoruz."

Amacımız hepimizi Fresenius Medical Care'de birleştiriyor. 

NephroCare, Fresenius Medical Care'in tedarikçi işletmesidir. Avrupa, Orta Doğu, Afrika ve Latin Amerika’da, 40'ten fazla ülkede diyaliz merkezlerinde hizmet veriyoruz. Bugün 1.000'den fazla NephroCare merkezinde çalışan 31.000'den fazla çalışanımız, yılda yaklaşık 16 milyon tedavi sağlayarak 100.000'den fazla tedavi gerçekleştiriyor. 

Istiyoruz

Her hastanın sağlığını iyileştirmek için her gün mümkün olan en yüksek kalitede bakım sunmak ve böbrek bakımı standardını belirlemek. 

Önlemeye odaklanma zamanı. 

Biz

bölgemizde lider bir diyaliz tedarikçisiyiz. Hastalarımız, çalışanlarımız ve sağlık sistemlerindeki ortaklarımız için sürekli değer yaratmak adına faydaya dayalı bir sağlık hizmeti yönetiyoruz. Bizim ve NephroCare Değer Sistemi’nin hakkında daha fazla bilgi edinin.

Dinleriz

in a clinical setting, not only technology and medical expertise are essential. Our professionals also provide a human and emotional link with the patients and as such are very important for patient compliance and well-being. Our employees are our most important asset and we learned how to make the work environment better and safer for them. Through our Employee Survey Program we are continuously assessing the working climate and employee morale and take action whenever needed. 

NephroCare uluslararası bir fırsattır 

Uluslararası bir ağ olarak bilgimizi, deneyimimizi ve en iyi uygulamamızı paylaşıyoruz. NephroCare merkezlerindeki meslektaşlarımız, ağ genelindeki standartlarımıza ve prosedürlerimize göre eğitim alıyor ve çalışıyorlar. Bazı ülkelerde, klinik uzman yetersizliği vardır. Meslektaşlarımız, yüksek kaliteli böbrek bakımının iyi bilinen uygulamasını kaçırmadan, farklı ülkelerde iş arama ve kariyerlerine başlama fırsatına sahiptir. 

Değerlerimiz, amacımıza birlikte ulaşmak ve çabalamak için günlük çalışmalarımızda bize rehberlik eder.

İşbirlikçi

Ekip oluruz. Bireysel olarak mümkün olandan daha fazlasını başarmak için, güçlerimizi birleştiririz. Ortak amacımız için birlikte nasıl çalışacağımızı ve tek bir şirket olarak hedeflerimize nasıl ulaşacağımızı biliriz. Açıkça iletişim kurarız. 

Slavojka Devic, Bosna - Hersek: 

Diyalizde 30 yıl çalıştıktan sonra, Slavojka hala aynı tutku, bağlılık, yardım etme ve bilgilerini diğer meslektaşlarına aktarma arzusuyla işini yapıyor. Slavojka çok iyi bir dinleyicidir. İnsanları sadece duymakla kalmıyor, aynı zamanda söylediklerini de gerçekten dinliyor. Daima sakin ve akıllıdır, başkalarına yardım etmek için zaman bulur ve tavsiyeleri, tüm yeni çalışanlar için olduğu kadar hastalar için de faydalıdır. Hep elinden gelenin en iyisini yapar. 

Željka Fučkar, Hırvatistan: 

Željka'nın adaylığı, onunla ilk günüde tanıştığı bir meslektaşı tarafından yazıldı. 14 yıl sonra bu meslektaşı onu ​​şu sıcak yürekli sözlerle anlatıyor: Željka yaptığı esprilerle ekibe sükunet katar, diğer çalışma arkadaşlarını motive eder ve aynı zamanda profesyoneldir ve işine kendini adamıştır. Gerektiğinde inisiyatif alır. İşleri asla yarım bırakmaz. 

Rami Fuerverker, İsrail: 

Rami'nin meslektaşları, onu her zaman başkalarına yardım etmeye ve desteklemeye istekli olarak tanır. O harika bir takım oyuncusudur ve kendini tamamen yüksek kaliteli bakıma adamıştır, aynı zamanda çok işlevli ekiplerin ve hastaların, koordineli bir şekilde takibini sağlar. Kalite ve güvenliğe büyük önem verir ve yıllarca, sürekli olarak büyük destek sağlamıştır. Hastalara güler yüzle yaklaşır ve onlara karşı her zaman çok tutarlı ve destekleyicidir. 

Proaktif

İşleri hallederiz. Başkalarının göremediği fırsatları görürüz ve sınırsız bir zihniyetle statükoya meydan okuruz. İşimizle etki yaratmak için inisiyatif alırız. Ne yapılması gerektiğini net bir şekilde anlamak ve sonuçları sahiplenmek için sorular sorarız. 

Lúcia Pedro, Portekiz:  

Lúcia, bağlantılarından ve bağlantı kesme zamanlamalarından memnun olduklarından emin olmak için bazı hastaların diyaliz odasında yeniden yerleştirilmesi gibi, klinikte iyileştirme önerilerini teklif etmekten çekinmez. Portekiz'de "myCompanion"un piyasaya sürülmesinden bu yana, hastaları uygulamayı yüklemeleri ve tam olarak kullanmaları için sürekli olarak motive eder. Uygulamanın kullanımı konusunda hastaya, tek tek görüş alışverişinde bulunmak için, zaman ayırır. 

Carlo Elemento, İtalya:  

Carlo 24 yıldır diyaliz hemşiresidir. Bakım sağlama konusunda her zaman hevesli ve proaktif olmuştur. Covid-19 pandemisinin ilk günlerinde, birçok kişinin enfeksiyonların artmasıyla paniğe kapıldığı zaman, İtalya'ya özel COVID-19 NephroCare ekibinin bir parçası olarak gönüllü olan ilk hemşireydi. 

ConWeronika Tomków, Polonya: 

Weronika, hastaları tedavi süreçlerinde bir değişiklik olarak "myCompanion"ı kullanmaya teşvik etme konusunda son derece kararlıdır. Uygulamayı tanıtmak, kullanım ve avantajlar hakkında bilgilendirmek için, her hastayla görüşür. Uygulamaya ilgi çok yüksek oldu ve kayıtlı kullanıcı sayısı gözle görülür şekilde arttı. 

Güvenilir

Biz ne dersek onu yaparız. Hastaları ve ortaklarımızı ilk sıraya koyar ve sürekli olarak olağanüstü hizmet sunarız. Dürüstlük ve doğrulukla hareket eder, hastalarımızın güvenliğinden, kalitesinden ve sağlığından asla taviz vermeyiz. Saygı gösterir ve örnek oluruz. Hastalarımız, ortaklarımız ve meslektaşlarımız için güvenilir bir dostuz. 

Duscia Sladoje, Bosna - Hersek:  

Dusica son derece güvenilirdir ve tüm görevleri tam ve zamanında yerine getirir. Bekar bir anne olmasına rağmen, her zaman önce işe gelir. 2014'teki büyük bir sel sırasında, merkezimizin önünden geçerken, işçileri cihazları ve ekipmanı kurtarırken gördü. Gece geç saate dek yardım etmek için onlarla kaldı. Ertesi gün bütün kasaba sular altında kaldı ve Dusica’nın kendisi de bir tekne ile kurtarıldı. Herkes ona güvenebileceğini bilir. 

Igisinova Gulnara Balgabekovna, Kazakistan:  

Igisinova'nın en iyi özelliklerinden bazıları onun güvenilirliği, sorumluluğu ve doğruluğudur. Öğrenmek ve yeni standartların uygulanmasında ustalaşmakta hızlıdır. Yeni çalışanların yetiştirilmesine yardımcı olur. Dakikliği ve kişisel tertip derecesi ile tanınır. Herkese karşı sevgi doludur ve her zaman nazik söz ve davranışlarıyla hastaları destekler. 

Elizabeth Revach, İsrail:  

Elizabeth, klinikteki lider rolüne ek olarak, birçok İsrailli hemşireyi bakım kalitemiz konusunda eğiten bir klinik eğitmenidir. Personel ona tamamen güvenir. Klinikte KT/V yönetimi için yüksek standartlar belirler. İyi sonuçlar elde etmesi onun için çok önemlidir; KPI'lara personel tarafından iyi bakıldığından ve hastaların tedavileriyle uyumlu olduğundan emin olmak için tüm dikkatini verecektir. Meslektaşları onu, harika kişilikli ve güvenilir bir insan sembolü olarak tanımlar. 

Mükemmel 

Beklentileri aşarız. Sonuç odaklıyız ve en iyi uygulamaları kullanırız. İşletmeyi başarılı bir geleceğe yönlendirmek için sürekli olarak kaliteyi ve ilerlemeyi destekleriz. Nasıl iyileştirme ve yenilik yapılacağına dair fikirler öneririz. 

Maha Khaled, İsrail:  

Maha genç bir hemşire ve meslektaşları için şimdiden bir rol modelidir. Meslektaşları ondan rehberlik ister, sabrını ve desteğini her zaman takdir eder. Devamlı surette kişisel gelişimi için çalışır, öğrenmekten ve uzmanlaşmaktan asla vazgeçmez. NC yönergelerinin uygulanmasında aktif rol alır ve diğer ekipler için daha yüksek standartlar belirler. Maha, hastaları organ nakline yönlendirme konusunda tutkuludur. Hastaları düzenli ve dakik tutmaya özen gösterir. 

Yeliz Aydın, Türkiye: 

24 Ocak 2020’de, merkez bir depremle karşı karşıyayken, Yeliz vardiyasını bitirmek üzereydi. O anda 1 hasta halen diyalizdeydi. Tedavi odasında onunla kaldığından ve onu rahatlattığından emin oldu. Derhal diyaliz tedavisini sonlandırmaya başladı ve hasta için güvenli olunca birlikte klinikten ayrıldı.  

Simona Dascula, Romanya: 

Hastalara karşı profesyonelliği ve anlayışıyla Simona, meslektaşları için bir rol modeldir. Tekniklere tam olarak hakimdir ve hastalara büyük bir empati ve saygıyla bakar. Becerilerini sürekli geliştirmeye yöneliktir ve olağanüstü özen göstermek onun için doğaldır, çünkü insan hayatı diğer hazinelerden daha değerlidir. 

İlgili Konular

Fresenius, diyaliz, hastaneler ve hasta bakımı için ürün ve hizmetler sunan global bir sağlık hizmetleri grubudur.

İlerleyen sayfalarda Nephrocare'de çalışma deneyimleriyle ilgili kişisel görüşler bulacaksınız.