NephroCare, kullanıcı deneyimini geliştirmek ve mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için bu web sitesinde çerezler kullanmaktadır. Web sitesini incelemeye devam ederek, çerezleri kullanmamıza izin vermiş olursunuz. Ayrıntılar için gizlilik politikamızı inceleyin.

NephroCare’in Uzman Çalışanları

Bir işten daha fazlası

NephroCare’de, çağdaş ve dinamik bir çalışma ortamı sağlayarak çalışanlarımızı yetkilendirme sorumluluğumuzun farkındayız. Buna bir örnek olarak çalışanlarımızı, hedef odaklı ve etkili davranışı aşılayan, motivasyonun yanı sıra sürekli profesyonel ve sosyal gelişimlerini destekleyen organizasyonel ve işle ilgili karar alma süreçlerine dahil ediyoruz. Bunun sonucu olarak, çalışanlarımız, mümkün olan en yüksek kalitede bakım sunmaya kendini adamıştır.

Klinik ortamında yalnızca teknoloji ve tıbbi uzmanlık önemli değildir. Çalışanlarımız, hastalarla insani ve duygusal bağ da kurar ve bunlar, hasta uyumluluğu ve sağlığı için çok önemlidir.

Uzman personelin gelişimi

Uzman çalışanların bağlılığı, hastalarımızın refahı için çok önemlidir. NephroCare’de, kendi çalışanlarımıza işlerini mümkün olan en iyi biçimde yapmak için gereksinim duydukları tüm olanakları sağlamaya çabalamaktayız.

Diyaliz merkezlerimizdeki ekiplerimize, yeteneklerini geliştirmelerinde destek sağlayarak hizmet kalitemizi de iyileştiririz. Bu yüzden her bir merkezimizdeki personelimizi, sürekli eğitim programları, etkinlikler ve eğitim toplantılarına katılımlarını sağlayarak desteklemekteyiz.

Bu eğitimler, personelin, en son klinik gelişmelerin yanı sıra kurum gereksinimleri ve prosedürleri konusunda güncel kalmasına yardımcı olmaktadır.

Kongreler

Doktorların ve hemşirelerin, ERA-EDTA ve EDTNA/ERCA gibi ulusal ve uluslararası kongrelere ve sempozyumlara katılmasını ve bildiri özetleri göndererek katkıda bulunmasını teşvik etmekteyiz.

Ülke başhemşireleri ve medikal direktörleri için fikir ve deneyim alışverişine yönelik toplantılar düzenleyip, diyaliz sürecini geliştirip iyileştirmeye yardımcı olmaktayız. Hemşire kadromuzun profesyonel gelişimi, düzenli klinik içi eğitim etkinlikleri aracılığıyla etkin biçimde desteklenmektedir.

Eğitim ve öğrenim

Son teknolojik gelişmelerden en iyi şekilde yararlanmak, kullanılan ürünlerin ve teknolojinin uygulanmasıyla ilgili kapsamlı bilgi ve deneyim gerektirir.

En son diyaliz gelişimleri konusunda güncel kalmak, diyaliz çalışanları için çok önemlidir. NephroCare doktorları ve hemşireleri, her yıl ulusal ve uluslararası birçok etkinliğe katılır. Yeni teknolojiler ve uygulamalar konusunda doğrudan eğitimin yanı sıra, bu etkinlikler, diğer diyaliz uzmanlarıyla fikir ve deneyim alışverişi için paha biçilmez bir ortam olarak da hizmet etmektedir. Bu etkinliklerin bir kısmı, bölgesel nefroloji dernekleri tarafından da kredilendirilmektedir ve CME kredisi olarak adlandırılmaktadır.

Uzaktan eğitim

NephroCare’in uzaktan eğitim platformu, uluslararası merkezlerimiz arasında geniş çapta kullanılan bir eğitim aracıdır ve 70 ülkede etkin biçimde kullanılmaktadır. 37.000’den fazla katılımcı, profesyonel gelişimleri ve uyumluluk eğitimleri için farklı dillerdeki yaklaşık 1000 kurs arasından seçim yapabilmektedir. Kurslar, hemşirelik, medikal ya da non-medikal konularla ilgili olabilmekte ve her ülkenin kendi diline çevrilmiş durumdadır.

Çalışan memnuniyeti programı

Personelin ihtiyaçlarının ve beklentilerinin karşılandığından emin olmak için NephroCare gönüllülük esasına dayalı Çalışan Memnuniyeti Anketi gerçekleştirmektedir. Bu anketler, iyileştirmeye yönelik fırsatların belirlenmesine yardımcı olur. 2015 yılında, katılımcılar özellikle profesyonel yetkinliklerini kullanabilme şekillerini ve işlerinin ana odağının hastaların iyilik durumu olmasından memnuniyet duymuşlardır.

Çalışanlarımıza hangi konuda kendilerini geliştirmek istedikleri sorulduğunda, daha fazla profesyonel gelişim için fırsatların yaratılmasını istediklerini belirtmişlerdir.